دانلود کتاب هوش مالتیپل چندگانه تیزهوشان پنجم و ششم

در این صفحه علاوه بر معرفی کامل کتاب مالتیپل ، فایل دانلود این کتاب قرار داده شده.

کلیدواژه های این صفحه: دانلود کتاب هوش مالتیپل - دانلود فایل pdf کتاب هوش مالتیپل - دانلود فایل کتاب های تیزهوشان ششم - فایل پی دی اف کتاب هوش مالتیپل - دانلود فایل کتاب هوش چندگانه مالتیپل - دانلود مالتیپل پایه ششم - دانلود مالتیپل چندگانه انتشارات خیلی سبز.

آیا کتاب هوش مالتیپل برای شما مناسب است؟

درصورتی که شما هم از مخاطبان ورود به مدارس تیزهوشان هستید ، توصیه می شود قبل از هرچیز برای اطلاع دقیق از توانایی های ذهنی و شناخت استعدادهای مختلف خود ، در آزمون آنلاین سنجش هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان شرکت کنید ، تا با درک صحیحی از توانایی های ذهنی خود برای انتخاب کتاب های کمک آموزشی با دید باز اقدام کنید


ورود به سامانه ی آزمون های آزمایشی ( شبیه ساز) تیزهوشان

ورود به صفحه ی استعدادیابی تیزهوشان (به همراه معرفی کتاب های تیزهوشان مناسب سطح هوش شما)


کتاب هوش مالتیپل چندگانه تیزهوشان ششم به هفتم اثر بهنام بناپور و سعید هادیان انتشارات خیلی سبز
408.000 تومان 480.000 تومان 15 درصد تخفیف
  • ارسال به تمام نقاط
  • ارسال دو روز کاری
تعداد:
- +

دانلود این کتاب بصورت PDF
  • هوش و استعداد تحلیلی
انتشارات خیلی سبز

کتاب هوش مالتیپل چندگانه تیزهوشان ششم به هفتم

توسط: بهنام بناپور و سعید هادیان

درباره هوش ماتیپل تیزهوشان ششم به هفتم
تو این کتاب سعی کردیم تا جاییکه امکان داره به ابعاد مختلف هوش توجه کنیم تا بهترین کتاب ممکن برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان رو به دست بچه‌ها برسونیم. تو تالیف این کتاب از منابع معتبری مثل آزمون هوش‌های چندگانه گاردنر، آزمون وکسلر، آزمون هوش کمبریج، آزمون‌هاتی GMAT، آزمون‌ هوش کلاسیک ترستون، آزمون استعداد مکانیکی و … به بهترین نحو استفاده شده تا مطمئن باشیم برای موفقیت تو یه آزمون استاندارد چیزی از قلم نیافتاده! با وجود این کتاب مطمئنیم امسال بیشتر قبولیهای آزمون تیزهوشان خیلی سبزی هستن!

برای دانلود کتاب هوش مالتیپل ششم به هفتم اینجا کیلیک کنید

دانلود کتاب تیزهوشان هوش مالتیپل چندگانه ششم به هفتم خیلی سبز

دانلود کتاب چندگانه هوش مولتیپل

جزییات

  • فرمت:کاغذ سخت
  • صفحات:328
  • قطع:رحلی
  • نوع جلد: شومیز
  • وزن: 650 گرم
  • نوع چاپ: رنگی
  • انتشارات:خیلی سبز
فروشگاه کتاب های تیزهوشان - هوش مالتیپل چندگانه

توضیحات محصول

درباره‌ی ویرایش 1402 این کتاب:
جامع ترین کتاب تألیف شده در زمینه‌ی هوش بر اساس نظریه‌ی هوش‌های چندگانه‌ی هاوارد گاردنر کامل‌ترین مرجع دوره‌های آموزشی فرا‌‌مدرسه‌ای
مطابقت 100 درصدی با رویکرد آزمون تیزهوشان
راهنمای فصل به همراه مثال‌های حل شده در ابتدای هر مبحث به قلم شیرین یکی از ارزشمند‌ترین استادان کشور
- جامع ترین کتاب تألیف شده در زمینه‌ی هوش بر اساس نظریه‌ی هوش‌های چندگانه‌ی هاوارد گاردنر - مرجع کامل هوش و استعداد
کتاب حاضر جذاب و جالب و غنی پر از سوالهای هوش و معما
هوش کلامی شامل مبحث های جذاب الفبا، کلمات، جملات، ضرب المثل ها و درک متون استعداد کلامی,مهارتهای زبانی دقت و تمرکز حافظه
در کتاب هوش + مالتیپل پلاس خیلی سبز به ابعاد مختلف هوش توجه ویژه شده است

در انتهای کتاب, آزمون های استعداد درخشان سال های گذشته ی ششم و نهم به همراه پاسخ نامه قرار داده شده است, هم چنین با توجه به تغییرات آزمون های استعدادهای درخشان سال ششم, 6 آزمون سرعت و دقت مشابه آزمون تیزهوشان در انتهای کتاب گنجانده شده است.

  • ویژه دانش آموزان پایه ششم به هفتم آزمون مدارس تیزهوشان

هوش های چندگانه:

در کتاب هوش مالتیپل پلاس (چندگانه) ششم به هفتم خیلی سبز هوش به 12 قسمت تقسیم شده است.

در بخش اول کتاب, پس از توضیح هر عنوان با طراحی چند مثال مناسب, موضوع آموزش داده شده است و بعد پرسش های عمدتا چند گزینه ای را جهت خودآزمایی در انتهای هر عنوان گنجانده شده است.

در پایانی فصول کتاب 12 آزمون در نظر گرفته شده که مجموعه ای کامل از انواع سوالات هوش و استعداد را در بر دارد.

آزمون‌های جامع و استعدادهای درخشان

در این کتاب، ۱۲ آزمون جامع از مباحث کتاب و ۶ آزمون سرعت و دقت که در سال‌های اخیر در آزمون‌های تیزهوشان دیده می‌شود، آورده شده است. در ضمن آزمون‌های استعدادهای درخشان سال‌های اخیر نیز در کتاب گنجانده شده که به شرح زیر است:

دانلود کتاب تیزهوشان هوش مالتیپل چندگانه ششم به هفتم خیلی سبز

دانلود کتاب چندگانه هوش مولتیپل
  • آزمون اول: ورودی پایهٔ هفتم سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵
  • آزمون دوم: ورودی پایهٔ دهم سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵
  • آزمون سوم: ورودی پایهٔ هفتم سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶
  • آزمون چهارم: ورودی پایهٔ دهم سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶
  • آزمون پنجم: ورودی پایهٔ هفتم سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷
  • آزمون ششم: ورودی پایهٔ دهم سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷
  • آزمون هفتم: ورودی پایهٔ هفتم سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸
  • آزمون هشتم: ورودی پایهٔ هشتم سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸
  • آزمون نهم: ورودی پایهٔ دهم سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸
  • آزمون دهم: ورودی پایهٔ هفتم سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۹۹
  • آزمون یازدهم: ورودی پایهٔ دهم سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۹۹

تمامی این آزمون‌ها دارای پاسخنامه تشریحی هستند. توجه داشته باشید تفاوت چندانی در بخش هوش آزمون پایه‌های مختلف وجود ندارد به همین دلیل، آزمون پایه‌های دیگر نیز در این کتاب آورده شده است.

معرفی هوش مالتیپل ششم به هفتم

عنوان: خرید کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم به هفتم انتشارات خیلی سبز

در مقدمه کتاب آمده است که... یک درصد و فقط یک درصد و چه عجیب. ۹۹ درصد از ماده وراثتی DNA شامپانزه ها و گوریل ها با انسان امروزی یکسان است و همان یک درصد باقی مانده انسان را چنین باهوش و خلاق و ابزارساز کرده است. شامپانزه ها هرگز از جنگل‌ها نگریخته اند. به سرزمین های ناشناخته پا نگذاشته اند. فرهنگ و سنت خود را به فرزندان و نسل های بعد با زبان این پدیده شگفت آور منتقل نکرده‌اند. ما در سر خود پیچیده ترین ابزار عالم یعنی مغز را داریم.

توده ای ظریف و ژله مانند که گران بهاترین چیزی است که انسان تا کنون داشته است. گروهی معتقدند هوش یاد گرفتنی است و گروهی آن را ذاتی و ثابت می‌دانند. و من معتقدم که همین که در طول تاریخ این دو به توافق نرسیده اند یعنی سومی در کار است. هوش قابل رویت نیست و همیشه اندازه گیری و ارزشیابی آن چالش بزرگی بوده است. هواردگاردنر با مطالعه‌ی بیماران مبتلا به آسیب مغزی در سال ۱۹۸۰ نظریه تنوع در هوش و چندگانه بودن آن را مطرح کرد که امروز از مهم ترین نظریات می باشد. گاردنر هوش را به ۹ گروه طبقه بندی کرده است. منطقی، ریاضی و کلامی، زبانی و دیداری، فضایی و بدنی، حرکتی و موسیقیایی، موضوع و درون فردی و بین فردی و طبیعت شناختی و هستی گرا. او در واقع به این نکته تاکید کرد که هر کس به روش خاص خودش باهوش است. همه‌ی انسانها همه نوع هوش را دارند اما با مقادیر متفاوت.

دانلود کتاب تیزهوشان هوش مالتیپل چندگانه ششم به هفتم خیلی سبز

دانلود کتاب چندگانه هوش مولتیپل

چند سالی است که بخش جدیدی به آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و خاص اضافه شده. این بخش جدید، سوالات هوش است. بنابراین علاوه بر سوالات درسی، هوش دانش‌آموزان نیز در سنجش و گزینش آن‌ها دخیل است. این نوع گزینش منطقی‌تر از حالتی است که فقط سوالات درسی معیار باشند. همانطور که برای پاسخگویی به سوالات درسی نیاز به مطالعه و تمرین دارید، برای سوالات هوش هم باید تمرین کنید و مهارت‌های خود را در این زمینه پرورش دهید. با این تفاسیر شما می‌توانید با خرید کتاب مناسب خود را برای بخش هوش در آزمون‌های ورودی آماده کنید.

چند نکته را باید در نظر داشته باشید. ۱. در موضوع هوش به خودتان یا دیگران برچسب باهوش بودن یا خنگ بودن نزنید. ۲. تمام سوالات پاسخنامه تشریحی دارند. ۳‌. به آواز خواندن و حرف زدن و ورزش کردن و نوشتن و بحث کردن و دیگر فعالیت های انسانی پیرامونتان بنگرید. همه در همه چیز بهترین نیستیم و قرارم نیست که باشیم. این بزرگترین دستاورد نظریه هوش مالتیپل است. خودتون رو بشناسید و قدر سلول های خاکستری مغز تون رو بدونید.

در آزمون‌های هوش معمولاً با پیشرفت رشد ذهنی نتایج آزمون ها نیز پیشرفت را گزارش می‌دهند. مثلاً نتایج آزمون های درک لغات یا محاسبات با افزایش سن بهبود می یابند اما در آزمون های استعداد موفقیت کمتر تحت تاثیر سن است. مثلاً خط و نقاشی چندان وابستگی به سن ندارند و بیشتر ذاتی هستند. ما در این کتاب با بررسی آزمون های هوش و استعداد مطرح و به روز دنیا چون گاردنر و وکسلر و هوش کمبریج و... به یک طبقه بندی منطقی از هوش میرسیم که آن را برای آمادگی آزمون های تیزهوشان و بالا بردن هوش فردی و میان فردی بسیار مناسب می باشد. در این کتاب که نام هوش مالتیپل را برای آن پیشنهاد دادم ما هوش را به ۱۲ عنوان تقسیم کردیم سپس در بخش اول کتاب پس از توضیح هر عنوان با طراحی چند مثال مناسب موضوع را آموزش دادیم و بعد پرسش‌های عمدتا چند گزینه ای را جهت خودآزمایی در انتهای هر عنوان گنجانده ایم. در این کتاب ۱۲ آزمون جامع را در نظر گرفتیم که مجموعه ای کامل از انواع سوالات هوش و استعداد را در بر دارد. در انتهای کتاب آزمون های استعداد درخشان سال های گذشته ی ششم و نهم به همراه پاسخ نامه قرار داده شده است. همچنین با توجه به تغییرات آزمون استعدادهای درخشان سال ششم ۶ آزمون سرعت و دقت مشابه آزمون تیزهوشان در انتهای کتاب گنجانده شده است

محصولات مرتبطهمچنین ببینید

مشاهده همه