دانلود 20آزمون مولتی کمپلکس تیزهوشان پنجم و ششم

در این صفحه علاوه بر معرفی کامل کتاب بیست آزمون مولتی کمپلکس ، فایل دانلود این کتاب قرار داده شده.

کلیدواژه های این صفحه: دانلود کتاب هوش 20 آزمون مولتی کمپلکس - دانلود فایل pdf کتاب هوش 20 آزمون مولتی کمپلکس - دانلود فایل کتاب های تیزهوشان ششم - فایل پی دی اف کتاب هوش 20 آزمون مولتی کمپلکس - دانلود فایل کتاب هوش 20 آزمون کمپلکس - دانلود 20 آزمون کمپلکس پایه ششم - دانلود 20 آزمون مولتی کمپلکس نیترو انتشارات مهروماه.

آیا کتاب هوش 20 آزمون مولتی کمپلکس برای شما مناسب است؟

درصورتی که شما هم از مخاطبان ورود به مدارس تیزهوشان هستید ، توصیه می شود قبل از هرچیز برای اطلاع دقیق از توانایی های ذهنی و شناخت استعدادهای مختلف خود ، در آزمون آنلاین سنجش هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان شرکت کنید ، تا با درک صحیحی از توانایی های ذهنی خود برای انتخاب کتاب های کمک آموزشی با دید باز اقدام کنید


ورود به سامانه ی آزمون های آزمایشی ( شبیه ساز) تیزهوشان

ورود به صفحه ی استعدادیابی تیزهوشان (به همراه معرفی کتاب های تیزهوشان مناسب سطح هوش شما)


کتاب تیزهوشان 20 آزمون مولتی کمپلکس هوش و استعداد اثر مهندس مصطفی باقری انتشارات مهر و ماه
220.000 تومان 267.000 تومان 20 درصد تخفیف
  • ارسال به تمام نقاط
  • ارسال دو روز کاری
تعداد:
- +

دانلود کتاب 20 آزمون هوش مولتی کمپلکس - PDF
  • هوش و استعداد تحلیلی
انتشارات مهر و ماه

کتاب تیزهوشان 20 آزمون مولتی کمپلکس هوش و استعداد

توسط: مصطفی باقری

در این کتاب شما با 20 آزمون مواجه می‌شوید که هر آزمون شامل 40 سؤال (هم تشریحی و هم تستی، از 4 گزینه‌ای تا 15 گزینه‌ای) است که جنبه‌های مختلف هوش و استعداد شما را (اعم از هوش کلامی، هوش غیرکلامی، استعداد ریاضی، استعدادهای فنی‌مهندسی و خلاقیت) به چالش می‌کشد.

جزییات

  • فرمت:کاغذ سخت
  • صفحات:336
  • قطع:رحلی
  • نوع جلد: شومیز
  • وزن: 780 گرم
  • نوع چاپ: دو رنگ
  • انتشارات:مهر و ماه
فروشگاه کتاب های تیزهوشان - المپیاد

توضیحات محصول

درباره‌ی ویرایش 1402 این کتاب:
کتابی که در دست دارید

به منظور جمع‌بندی و آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان آزمون‌های ورودی تیزهوشان، ششم به هفتم و نهم به دهم به رشته‌ی تحریر درآمده است؛ مطابقت چشمگیر سؤالات آزمون‌های اخیر سمپاد (در دو سال اخیر، 20 سوال عینا از سوالات این کتاب در آزمون های ورودی تیزهوشان مورد اسشتفاده ی طراحان قرار گرفته است) به خوبی گویای اهمیت و استراتژیک بودن کتاب حاضر است.

خلق واژه‌ی «مولتی کمپلکس» برای آزمون‌های این کتاب ابتکاری بود که برای اولین‌بار صورت گرفته است. ابداع این واژه به سبب تنوع زیاد سؤالات هم از لحاظ ساختاری و هم از لحاظ محتوایی بوده است. در این کتاب شما با 20 آزمون مواجه می‌شوید که هر آزمون شامل 40 سؤال (هم تشریحی و هم تستی، از 4 گزینه‌ای تا 15 گزینه‌ای) است که جنبه‌های مختلف هوش و استعداد شما را (اعم از هوش کلامی، هوش غیرکلامی، استعداد ریاضی، استعدادهای فنی‌مهندسی و خلاقیت) به چالش می‌کشد.

همچنین در انتهای کتاب 13 آزمون تکمیلی (علاوه بر 20 آزمون مولتی کمپلکس) شامل سؤالات هوش و استعداد تحلیلی ورودی تیزهوشان 6 سال اخیر (ششم، نهم و تکمیل ظرفیت) با پاسخ‌های تشریحی قرار داده شده است.

لینک دانلود کتاب 20 آزمون مولتی کمپلکس

دانلود کتاب بیست آزمون مولتی کمپلکس
  • ویژه دانش آموزان پایه ششم و نهم متقاضی آزمون مدارس تیزهوشان

نقد و بررسی هوش و استعداد تحلیلی

مقدمه
با توجه به نیاز مخاطبین برای شرکت در آزمون‌های مختلف و هم‌چنین عدم وجود منبع درسی مجزا در مبحث سؤالات هوش و استعداد تحلیلی اقدام به انتشار کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم از مجموعه کتاب های تیزهوشان نموده است. در ادامه به بررسی کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم خیلی سبز می پردازیم. این کتاب که شامل تست های مختلفی در این زمینه می‌باشد، از دو بخش سؤال و پاسخ‌نامه تشریحی تشکیل شده است که ابعاد هوش را مورد بررسی قرار می‌دهد.

البته در قسمت تست، قبل از شروع هر مبحث درس نامه‌ای خلاصه آورده شده است تا مخاطبین با استفاده از آن به‌راحتی بتوانند به سؤالات پاسخ دهند. این کتاب در مجموع دارای 1487 تست است و 262 صفحه است. لحن کتاب کاملاً رسمی است. فهرست کمی ناقص است و اطلاعات دقیقی به مخاطب نمی‌دهد. قبل از خرید اینترنتی کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم خیلی سبز ادامه این مطلب را بخوانید.


آموزش (درسنامه)

کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم درس‌نامه ندارد و همان‌طور که در قسمت مقدمه نیز گفته شد برای سؤالات استعداد تحلیلی و هوش منبع درسی خاصی نیز وجود ندارد و حل این سؤالات تنها با تکرار سؤالات متنوع و به‌کارگیری انواع ابعاد هوش امکان‌پذیر است. اما در کتاب هوش و استعداد تحلیلی 9 با توجه به دسته‌بندی تست ها در گروه‌های مختلف، برای تست های مشابه توضیح مختصر به همراه چند مثال آورده شده است که این توضیح و مثال‌های حل‌شده می‌تواند جرقه‌ای در ذهن مخاطب ایجاد کند، به‌طوری‌که بتواند سؤالات مشابه بعدی را به‌راحتی حل کند.


دانلود کتاب 20 آزمون هوش مولتی کمپلکس - PDF

کتاب تیزهوشان 20 آزمون مولتی کمپلکس هوش و استعداد اثر مهندس مصطفی باقری انتشارات مهر و ماه


تست (تمرین)

حجم بزرگی از کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم را سؤالات تستی تشکیل می‌دهند. در واقع در این کتاب سه بعد اصلی هوش یعنی هوش غیرکلامی (استعداد تحلیلی)، هوش عددی (محاسبات و تحلیل) و هوش کلامی (استدلال تجزیه و منطق) را در سه فصل مورد بررسی قرار می‌دهد. هر فصل کتاب نیز از چند مبحث با عناوین مختلف تشکیل شده است که خیلی بهتر بود این عناوین در فهرست اصلی کتاب گنجانده شوند تا مخاطب راحت‌تر بتواند از این کتاب استفاده کند. سؤالات همگی از آزمون‌های سرشناس چون آزمون هوش، آزمون استعداد تحلیلی المپیادهای ریاضی، مسابقات کانگورو، المپیاد کامپیوتر و … هستند که این امر موجب می‌شود مخاطب به‌راحتی با سطح این نوع آزمون‌ها آشنا شود و به‌راحتی بتواند تنها به این کتاب تکیه کند.

محصولات مرتبطهمچنین ببینید

مشاهده همه